Mina levnadsregler~

1. Äter man en varm macka med ost, skinka och oregano, så MÅSTE man ha vit kebabsås till. Det är inte gott annars. >:O
2. Gå alltid på toa innan du målar naglarna. OWO
3. Omogen är ett ord som bara används av folk som inte vet hur man har kul. <3

Just det. I höst är det whatevercon :''DDDDD Mitt första konvent jag ska gå på. Jag ska cosplaya Rin Kagamine från Vocaloid.. :D
Såhär ser hon ut.

På tal om det... hon heter ju Rin. Jag känner att jag har riktigt torr humor idag. Jag döpte bilden till "Rin, Rin, bara du slog en signal" xD Haha, vilken dålig.
Kom ihåg att hjälpa mig att påminna Aruma-san om att hon ska ha med sig en baguette till Whatevercon, okej? Hon ska cosplaya Teto Kasane, och Teto's image är typ, bröd. '-'
Jaja. Herrå. owo


Kommentarer
Postat av: Aruma San

BRÖÖÖÖD!!!!!! >8''''''''''''OOOOOO

2011-01-22 @ 18:04:48
URL: http://jotish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0