Åka buss

I törsdags efter skolan drog jag nytta av mitt ljusgröna och silvriga busskort och åkte till E-Center med Aruma-san! :D
Vi gick in på dollarstore och Lindex. Bilder från dagen! :'-D
Öh. Vi såg en prickig bil, jag har bilden på min mobil men jag orkar inte leta fram mobilen nu. '-'
Jag visar bilder på det jag köpte istället.
Chokladspegel~

Armband~
Jag köpte bara det med runda bollar på idag.
Flätan köpte jag på JC igår, 15 kronor på rea. ^^
Tärningsarmbandet köpte jag när jag var i Spanien i höstas.

Armband med bevingade jordgubbar!
Också från dollarstore.
Fast det gick sönder efter bara några timmar. ;___;

Skitgulliga klistermärken~
Jag täckte halva min mobil med såna, ni ska få se det sen.

Jag är beroende av klistermärken, ja. Jag klistrade dem på spegeln. :D

Örhängen!! ♥
Gillar verkligen dom~
Synd att dom var så tunga bara, man får lite ont i örsnibbarna.

Förlåt, inlägget är väldigt försenat men blogg.se har varit jättesegt så det knappt har gått att ladda upp bilder och skriva.. D:
Men. Idag var jag i Hudiksvall och gick hos tandläkaren ;__; Tråkigt. Men det finns inget ont som inte har något gott med sig; jag får snyggare tänder och dessutom får jag gå på stan efteråt också~
Jag kilade in på Gina Tricot och köpte en neongul tröja med papegojor på. Jag älskar rea! :D
Sen kikade jag runt lite på Åhléns och hittade världens gulligaste sittunderlag för bara 10 kronor, rea på den med. :3
Bilderna kommer här.

Visst är dom söta? :D
Btw, nu fick ni veta min hårfärg och hårlängd också. Haha. owo
Ses senare folket!
//Emma-chan ^w^

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oh! Jag har också en sån spegel haha, dom är söta :>

2011-02-15 @ 16:24:55
URL: http://mineayumi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0