Hudik

Idag slutade vi tolv i skolan~
Sen åkte jag till tandläkaren i Hudiksvall och efter det blev det en snabbrunda in på Åhléns som resulterade i ett par nya randiga knästrumpor! Letade efter hängseljeans också, men det fanns inga. :C
Och för er som undrar: Jag ska fixa designen. Sen. När jag har ett vettigt program...
På vägen hem från Hudiksvall åt jag Big Mac på inkompetent McDonalds.
Varför var det inkompetent?
Jo:
Jag sa tydligt att jag inte ville ha dressing på min hamburgare. Men vad märker man när man sitter i bilen? Precis. Just det. De hade lagt på dressing!! DD:
Om jag orkar ska jag lägga upp en bild på mina strumpor sen, hihi~
Mata ne! (Ses)
/Emma
kawaii face

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0